check this picture out. - BMW Forum - BimmerWerkz.com
M-Series (M1, M3, M5, M6) General M-Series Discussion - If it does not fit into a more specific M Category above, please place it in here. In addition, previously archived M-Series discussion is located in this section.

 
LinkBack Thread Tools Display Modes
#1 (permalink) Old 02-28-2004, 05:31 PM
XM3
n00b
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 9
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
XM3 is an unknown quantity at this point
Send a message via AIM to XM3
(Thread Starter)
check out the m3 on the pic. it's soooooo sexy.



<img src='http://server6.uploadit.org/files/crazy4comps-BmWSig.JPG' border='0' alt='user posted image' />

I am old enough to know better, Young enough to (not) (to give) a fuck.
XM3 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
#2 (permalink) Old 02-28-2004, 05:45 PM
You Can Has A Custom Title!!
 
Join Date: Nov 2002
Location: Redondo Beach, Ca
Posts: 3,077
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
cam540 is an unknown quantity at this point
Re-post x 3.1286749943720

But yea it looks good.

PS - The M3 is your Sig is pretty sex too

<img src='http://people.albion.edu/dbc10/images/w04.gif' border='0' alt='user posted image' />
<a href='http://http://www.licenseschoolusa.com/real-estate-book.php' target='_blank'>Real Estate Books</a> | <a href='http://www.spotya.com' target='_blank'>Spotya! Quick Cash</a> - Short term cash loans for online shopping.
<a href='http://www.licenseschoolusa.com' target='_blank'>Real Estate License</a> | <a href='https://www.linkedin.com/profile?viewProfile=&key=1629532' target='_blank'>My LinkedIn Profile</a> - Contact me
cam540 is offline  
#3 (permalink) Old 02-28-2004, 07:07 PM
You Can Has A Custom Title!!
 
e36_m3_Turbo's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Seattle, Washington
Posts: 5,253
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
e36_m3_Turbo has a reputation beyond repute e36_m3_Turbo has a reputation beyond repute e36_m3_Turbo has a reputation beyond repute e36_m3_Turbo has a reputation beyond repute e36_m3_Turbo has a reputation beyond repute e36_m3_Turbo has a reputation beyond repute e36_m3_Turbo has a reputation beyond repute e36_m3_Turbo has a reputation beyond repute e36_m3_Turbo has a reputation beyond repute e36_m3_Turbo has a reputation beyond repute e36_m3_Turbo has a reputation beyond repute
Quote:
Originally posted by cam540@Feb 28 2004, 06:25 PM
Re-post x 3.1286749943720

But yea it looks good.

PS - The M3 is your Sig is pretty sex too
actually post x3.19121

yup the CSL

<img src="http://i4.photobucket.com/albums/y149/QnRainStar/e30-blackangus032.jpg" alt="Image hosted by Photobucket.com">

No longer red.
e36_m3_Turbo is offline  
#4 (permalink) Old 02-28-2004, 07:13 PM
2nd Gear Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 539
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
M3Rider is an unknown quantity at this point
I believe i posted that pic first, about 2 months ago

My Car
2004 330ci
Exterior: Alpine White
Interior: Black
Options: <span style='color:red'>Performance Pkg</span>, <span style='color:green'>Cold Weather</span>, <span style='color:blue'>Xenon</span>, <span style='color:yellow'>Moonroof</span>
M3Rider is offline  
#5 (permalink) Old 02-28-2004, 07:46 PM
XM3
n00b
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 9
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
XM3 is an unknown quantity at this point
Send a message via AIM to XM3
(Thread Starter)
Quote:
Originally posted by M3Rider@Feb 28 2004, 08:53 PM
I believe i posted that pic first, about 2 months ago
duno who did what I just signed on today.

<img src='http://server6.uploadit.org/files/crazy4comps-BmWSig.JPG' border='0' alt='user posted image' />

I am old enough to know better, Young enough to (not) (to give) a fuck.
XM3 is offline  
#6 (permalink) Old 02-28-2004, 08:23 PM
2nd Gear Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 539
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
M3Rider is an unknown quantity at this point
o, lol :lol:

My Car
2004 330ci
Exterior: Alpine White
Interior: Black
Options: <span style='color:red'>Performance Pkg</span>, <span style='color:green'>Cold Weather</span>, <span style='color:blue'>Xenon</span>, <span style='color:yellow'>Moonroof</span>
M3Rider is offline  
#7 (permalink) Old 02-28-2004, 08:41 PM
You Can Has A Custom Title!!
 
Join Date: Nov 2002
Location: Redondo Beach, Ca
Posts: 3,077
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
cam540 is an unknown quantity at this point
welcome!

<img src='http://people.albion.edu/dbc10/images/w04.gif' border='0' alt='user posted image' />
<a href='http://http://www.licenseschoolusa.com/real-estate-book.php' target='_blank'>Real Estate Books</a> | <a href='http://www.spotya.com' target='_blank'>Spotya! Quick Cash</a> - Short term cash loans for online shopping.
<a href='http://www.licenseschoolusa.com' target='_blank'>Real Estate License</a> | <a href='https://www.linkedin.com/profile?viewProfile=&key=1629532' target='_blank'>My LinkedIn Profile</a> - Contact me
cam540 is offline  
#8 (permalink) Old 02-28-2004, 10:21 PM
5th Gear Member
 
bimmerfan620's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: michigan
Posts: 1,751
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
bimmerfan620 is an unknown quantity at this point
Send a message via AIM to bimmerfan620 Send a message via Yahoo to bimmerfan620
welcome brother.....sit back, relax, grab a beer, rootbeer if your under 21, and hang out...



FOUNDER of the BMW-Forums Michigan Club



<span style='color:green'><a href='http://www.cardomain.com/memberpage/458339' target='_blank'> Car Domain UNFINISHED </a> </span>

<img src='http://www.bmw-forums.com/forum/uploads/post-4-1078289877.jpg' border='0' alt='user posted image' />
bimmerfan620 is offline  
#9 (permalink) Old 02-29-2004, 03:22 PM
XM3
n00b
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 9
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
XM3 is an unknown quantity at this point
Send a message via AIM to XM3
(Thread Starter)
Quote:
Originally posted by bimmerfan620@Feb 29 2004, 12:01 AM
welcome brother.....sit back, relax, grab a beer, rootbeer if your under 21, and hang out...
lol ok I will keep that in mind.

<img src='http://server6.uploadit.org/files/crazy4comps-BmWSig.JPG' border='0' alt='user posted image' />

I am old enough to know better, Young enough to (not) (to give) a fuck.
XM3 is offline  
#10 (permalink) Old 03-11-2004, 08:50 PM
350z
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 4,932
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
bigred318 is an unknown quantity at this point
Send a message via MSN to bigred318 Send a message via Yahoo to bigred318
yeah dude that is such a nice car and cam i love your car dude! gotta love the 4 door huh! Oh yeah welcome aboard dude!

David
bigred318 is offline  
#11 (permalink) Old 03-24-2004, 09:02 PM
Keep it Copacetic
 
///M Power's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: St. Louis, MO ||| Los Angeles, CA
Posts: 9,481
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute
Send a message via AIM to ///M Power
Quote:
Originally posted by XM3+Feb 29 2004, 05:02 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (XM3 @ Feb 29 2004, 05:02 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-bimmerfan620@Feb 29 2004, 12:01 AM
welcome brother.....sit back, relax, grab a beer,** rootbeer if your under 21, and hang out...
lol ok I will keep that in mind. [/b][/quote]
Hey X wassup


lol i posted that pic on alladmin forums u fumbduck haha u jacked it from me

haha and i also posted that pic awhile ago, everytime sum newbie says, wtf they are gettign rid of coupe 3 series int he e90?? haha newbs lol

haha adn his siganature, came from a pic i also posted on alladmin forums

this one i hav had awhile
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	M3_csl_side_angle.jpg
Views:	21
Size:	49.6 KB
ID:	6817  


1995 BMW M3 Turbo - Dakar/Black
///M Power is offline  
#12 (permalink) Old 03-25-2004, 12:07 AM
ex owner/admin
 
Furious's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: Toronto-Canada
Posts: 10,839
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
Furious Furious Furious Furious Furious Furious Furious Furious Furious Furious Furious
Send a message via AIM to Furious
Quote:
Originally posted by ///M Power+Mar 24 2004, 09:42 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (///M Power @ Mar 24 2004, 09:42 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Quote:
Originally posted by XM3@Feb 29 2004, 05:02 PM
<!--QuoteBegin-bimmerfan620
Quote:
@Feb 29 2004, 12:01 AM
welcome brother.....sit back, relax, grab a beer,** rootbeer if your under 21, and hang out...

lol ok I will keep that in mind.
Hey X wassup


lol i posted that pic on alladmin forums u fumbduck haha u jacked it from me

haha and i also posted that pic awhile ago, everytime sum newbie says, wtf they are gettign rid of coupe 3 series int he e90?? haha newbs lol

haha adn his siganature, came from a pic i also posted on alladmin forums

this one i hav had awhile [/b][/quote]
you guys friends?

Furious is offline  
#13 (permalink) Old 03-25-2004, 01:07 AM
Keep it Copacetic
 
///M Power's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: St. Louis, MO ||| Los Angeles, CA
Posts: 9,481
Mentioned: 0 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 0 Post(s)
///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute ///M Power has a reputation beyond repute
Send a message via AIM to ///M Power
I know him from a video game forum. X you got a bimmer? look in e30 forum for the SOCALIAn car meet.


1995 BMW M3 Turbo - Dakar/Black
///M Power is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

  BMW Forum - BimmerWerkz.com > BMW Model Specific Forums > M-Series (M1, M3, M5, M6)


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
User Tag List

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode



Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Inspection I iantosca 3-Series (E36) 5 09-18-2004 12:18 AM
Warning! Cashier's Check Fraud L337E46 Classifieds Sell & Buy 2 03-06-2004 03:04 PM
service questions thamindzzeye 3-Series (E36) 4 04-30-2003 02:40 PM

Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome